25 Sept 2003 CF Moto CF150T 本地試騎

Production: Alex/ Eddy
Bike: S & S 電單車中心

中國製做o既春風摩托又有新搞作。呢部有意大利技術合作底子,行水冷「歐之杰」 CF150To既外型點解咁獨特?原來CF150T線條係由意大利著名設計公司負責勾劃,然後再交俾春風負責製作,難怪意大利風味甚濃!
春風摩托的水冷歐之杰 CF150T,採用一台水冷四衝程單汽缸引擎。錶板及制盒佈局簡潔,就手易控。

CF150T隨車送原廠遙控防盜器。前置儲物箱,兩座seat位,坐下只能放工具箱。

16吋大轆鈴,前後碟形制動,可調式尾避震器,廢氣質素符合歐洲ECE標準,真正綠色環保!

廠方附有簡單的規格資料,我們只知道這臺150大轆羊是採用水冷四衝程單汽缸引擎,車身呎碼是2034mm長 x 700mm闊 x 1186mm高。軸距是1353mm,離地距是140mm,而乾重只有126kg,完全有板有眼。
Alex 試騎感受:

呢部春風水冷歐之杰 CF150T,又係可以用防盜遙控撻車,盞鬼!盞鬼!

在坐姿方面,坐墊比較硬,但都算尚可。

輕催油門,CF150T起步的順滑程度令我感到極為高興。一般大轆綿羊反應比較慢,但CF150T起動很好,沒有半點遲疑。在20-30km/h的速度,有源源不絕的力量,直到80餘km/h時開始放緩。

彎向方面,起初不太習慣,CF150T好像不想轉向,但當習慣了時,只要將身軀輕輕遷後,那就在彎向方面,可以很穩定地轉向。

在掣動方面,由於未開迫力皮,所以只是一般,但相信150cc已很足夠使用。

車身輕,所以都幾輕快   ok啦
日常用車舒適   頭段pick up好
膠邊荀口有參次   始終都係大轆好
快車定,過彎穩   三粒星代表稱職
坐墊太硬   都算幾靚啦
三粒星代表稱職   三粒星代表稱職
尾段力水再多dd會好d   兩皮唔使,都算ok
買車時間:
整體來說,以HK$19800的售價能擁有一台全新150cc大轆水冷綿羊的確吸引。春風摩托水冷歐之杰 CF150T,你係得o既!