22 Dec 2001 Maxster 150 本地試騎

 
 

車輛提供:萬里達車行 2576 3079

  Maxster 150的R1化外型,任何人初見到都會為之動容。據聞新車未來港時,總代理收訂都收到手軟。今日終於可以一嘗心願,會一會呢位歐洲新晉辣羊。短短一小時的相處,對此車的結論是:各位蛋散,唔該借歪!

相信大家都會估到我們甚滿意此車的表現。試騎感受暫且按下不表,先向大家介紹一下Maxster 150的基本設備。

油錶針一扭匙會先繞場一週好過癮。除了燃油計、時間及里程計外,更有電池存量顯示,對於沒有腳撻設備的自動綿羊,最驚係冇電,因為自動波冇得推撻著車,Maxster 150有電量顯示,可說是貼心裝備。

 
   

座位高度媲美溫拿

 

座下空間足夠,雖不及Majesty 150,但仍可放下大頭佛

 
   

掣盒按鈕大車隔局

 

座位中央開關

 

有大燈開關但冇死火燈

 
 
  Maxster 150是高檔的綿羊,又係「打手」格,當然係採用水冷散熱,散熱柵面積當然廣闊。

車尾造型十分重要,因為預左淨係俾個車尾人地睇。

 
  乘客腳踏比較奇怪。唔同一般見慣的腳踏仔,而是類似平臺的大型腳踏。

乘客當然冇投訴,但未知會否加添了無謂重量呢:p

   

化油器型號為TK5DS
備有自動風
choke

 

最高馬力13ps/8,250rpm,最大扭力1.2kg-m/6,000rpm
機器殼唔係黑色,搶眼!

 
 

當日借來的Maxster 150黑色都玩Two Tone,黑色光漆撞啞黑,好「R1」呀!

 
 

下頁試駕感受......