04 DEC 2004 HJ125T-3 Bella 本地試騎

  Model: MoMo/LB Photos    Make up: Benny   Production: Benny / Eddy / Dave
Bike: SBS Technology

雖然賣樓炒股的人說香港經濟經已復甦,猛話前途一片好景,要買野就要趁手咁講。但大部份打工仔仍然未享實際好處,政府又話要落實減公僕人工.....所以各大代理平價車種的銷路仍然係一支獨秀。

代理Suzuki電單車的鈴木科研早排開始引入中日結晶作品Vectstar 150GZ150相繼賣個滿堂紅。反映香港車友對消費態度仍然審慎,唔夠大件唔夠扺食就會買得冇咁爽手。食髓知味,鈴本科研再度引入一款Q版的中國製造綿羊,雖然仍然是Suzuki,但來源地由濟南輕騎改為大長江豪爵。唔...等老編望望先....

請左右移動滑老鼠 360度推看

請左右移動滑老鼠 360度推看

翻開代理提供的廠書,知道大長江集團成立於1991年,而這款HJ125-T3 Bella則是在2001年便已推出的作品。反正呢類Q版小綿賣的是可愛造形,線條總是歷久常新,01年已在販賣的產品,相信經過三年的市場考驗,產品質素應已十分穩定。

HJ125-T3 Bella採用風冷四衝程單汽缸引擎,規格和AN125相同。代理表示此車的化油器也是採用日本Mikuni BS26SS 化油器,整體機械質素符合海外市場的嚴格要求。

左手牛角位特設泊車鎖,操作方式和@150大同小異

HJ125-T3 Bella不設引擎死火掣,取而代之是在相同位置裝有死火燈,並附有頭燈開關選擇。以平價車種來說採用街車電鍍把手和雙錶頭佈局,絕對抵食!

預料HJ125-T3 Bella會掀起搶購風潮的原因,除了車價便宜之外(比Vectstar 150還要便宜),配套充足也有絕大貢獻。中控式座位開關、行李艙有照明燈、原廠附有燈號尾箱,都是用同一條鎖匙便可控制開關十分方便。
針對女騎士而設的車種有很多,但價錢實惠和跟車配套如此齊備的選擇不是太多。但到底新車的性能如何呢?會不會中看不中用呢?
Eddy試騎感受:老實說小弟對125綿羊不會抱有任何不切實際的期望,只要能應付到日常需要便已足夠。

HJ125-T3 Bella的頭段加速力不俗,但整體加速特性偏柔。極速約在85-90km/h,對老手來說當然不夠,但對於P仔P女來說足夠有餘。

超級輕盈的車身和750mm低座位,相信任何正常身高的女仔都能應付自如。避震表現沒有不妥當的地方,反而掣動力偏柔,需要前後迫力一起使用才能獲得滿意的收車效果。

當收油減速時,HJ125-T3 Bella的引擎牽引力適中,在車速減慢在20km/h時開始變空波滑行,如果可以再慢一點才變空波便會更理想。值得一讚的是以125小羊來說,座位長度充裕,在雙騎仍有一定空間,不會緊靠在一起。因為是10吋轆軨的關係,爬坡能力的表現比一般家庭房車表現更佳,在燈口也有彈射領先的本錢。

車就講完o勒,又到主菜時間:
 
呢期鐵騎網誌唔知點解同澳門好有緣。連係香港影o既 iBikeGal都係澳門人!只有十七歲的MoMo在澳門出生,小學五年班舉家來港居住。MoMo是應屆中五會考生,就讀於九龍某中學。拍攝日剛巧是學校Sport Day之後的補假,所以可以夾到時間影相咁話。

MoMo早熟的面孔去見工時唔出聲的話真係可以呃到人。但只要MoMo一開口講野,鬼馬兼古靈精怪的性格便表露無遺,沉默寡言的男仔應該最喜歡這類女孩.....唔,iBike有位programmer應該係度暗啞底流緊口水.....。

MoMo表示,當完成中五課程後便想返回澳門生活,因為覺得香港地生活有好重o既壓迫感。唔通MoMo鐘意優哉悠哉的生活節奏,喜愛泡茶繪畫集郵彈古箏?(答案當然唔係啦,唱K行街扮靚就真!)

總結:
如果你係年過三十的男人老狗,你都可以買呢架車,但只限於買俾女朋友/太座使用。

2004 HJ125T- 3 Bella規格表

引擎形式

四衝強制風冷單汽缸 SOHC 2活瓣

缸徑 x 衝程

52.0 mm x 58.6 mm

壓縮比 10.2 : 1

總排氣量

125 cc

最高馬力

9.1ps/7,500rpm

最大扭力

 --

車架形式

圓型鋼管車架

傳動系統 無段自動變速皮帶傳動
燃油供應 日本Mikuni BS26SS 化油器

前懸掛系統

套管油壓前叉

後懸掛系統

單筒油壓避震

輪胎()

100/90-10 56J, tubeless

輪胎()

100/90-10 56J, tubeless

前掣動系統

單碟配單活塞卡鉗

後掣動系統

鼓型掣動

長 x 闊 x 高

1800mm x 690mm x 1090mm

最低離地距 100mm

軸距

1250mm

座高

750mm

乾重

102kg

油缸容量

 6.5 公升

  Model: MoMo/LB Photos    Make up: Benny   Production: Benny / Eddy / Dave
Bike: SBS Technology

參考售價:HK$14,800 (09 DEC 2004)